Wednesday, September 5, 2018

15 LET FILMSKEGA USTVARJANJA DIMITRA ANAKIEVA (Maja & Mois)

    Letos obeležujem 15 let filmskega ustvarjanja. V zanimivih družbenih okoliščinah sem ustvaril 21 filmov (če dvajesetim autorskim filmom prištejem še manjšo vlogo v zadnjem Žilnikovem filmu The Most Beautiful Country in the World). Tri mednarodne nagrade in ena nacionalna nagrada, Vesna, za najboljši dokumentarni film so lep izkupiček za eno izrazito low-budget produkcijo. Kaj naj rečem, sem zelo zadovoljen z rezultati in posebno ker mi je tekom 15 let filmskega ustvarjanja uspelo ohraniti avtorsko doslednost in prepoznaven stil...
     Mojo zelo osebno in ponotranjeno letošnjo proslavo, je zaznamovala fotografija z ustanoviteljico in direktorico internacionalnega festivala dokumentarnega filma Dokudoc v Mariboru, Majo Malus Azhdari. Čeprav so v mojem filmskem opusu pomembni tudi igrani filmi in v biti ne delam razlike med dokumentarnim in igranim filmom, za to priliko lahko rečem "mi dokumentaristi smo kot ena družina". Tukaj je najina skupna (in zgodovinska) fotka z Majo (naslov fotke Maja & Mois) v treh stilskih verzijah:



No comments: