Thursday, September 20, 2012

Odprto pismo direktorju SFC


Odprto pismo direktorju SFC




Spoštovani Jožko Rutar,

Prosim Vas, kot direktorja SFC, da slovenski javnosti in meni pojasnite zakaj je letos na mesto selektorke FSF namesto strokovnjaka izbrana politična oseba? "Selektorka", ga. Jelka Stregel navaja svoje politične reference kot so "ustanovitelj", "organizator", "direktor", "funkcionar", "komisar"... kot, da bi te bile strokovne reference iz estetike. Nenavadno je, tudi za dežele tretjega sveta, da oseba postavljena za selektora v polju estetike niti ne ve, da estetika obstaja. Moje pisanje o njeni nestrokovnosti ga. Stregel kvalificira kot nestrpnost, ker "prispeva k razprtijam in delitvam ljudi na politične in strokovne" (sic!) Predstavljajte si to mojo "nestrpnost", do politikov, ki se lažno predstavljajo kot strokovnjaki, vi pa to "nestrpno" razkrijete...! Ta "nestrpnost" je verjetno enaka tisti etnični, ki jo zastopa ga. Stregel? Eden od večjih dosežkov ga. Stregel v polju estetike je preštevanje mojih slovničnih napak o katerih me je svečano in zmagoslavno pisno opozorila, kot dokazilo svoje estetične (ali pa rasne) superiornosti. Opazili ste verjetno, v odgovoru za obeležitev 10. obletnice Filmske produkcije Anakiev, da nekateri naše filme nimajo za slovenske. Vse to me napeljuje na misel, da v letu ko je Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu porazilo politko šovinizma v Sloveniji, ta v biti nadaljuje svoje skrito življenje v slovenskem filmu.

Lepo vas pozdravljam,

Dimitar Anakiev, režiser treh cenzurinanih filmov

-Poslednji Žilnik, 2008 (63 min)
-Normalno življenje, 2012 (86 min)
-Slovenija moja dežela, 2012 (55 min)

No comments: